söndag 4 april 2010

Efter Leveque Matchen


Jag skulle nämligen vilja gå en match i tur och ordning mot alla dessa anonyma medlemmar i Högberg-hatets vänner u. p. a., alla dem som varit vänliga nog att ringa antingen till mina föräldrar eller min fästmö och kört med ungefär samma snack:
-Nu har väl ändå den där skitstöveln och uppkomlingen Bosse Högberg fått vad han förtjänar – och det var ju skönt att snytingarna träffade truten på honom så att han i fortsättningen kanske håller käften mer än han tidigare gjort. Nu kanske han t. o. m. rent av måste övergå från Thunderbird till Volkswagen. Tänk,va….
-Just är just dem jag skulle vilja gå i närkamp med, och jag är ganska säker på att inte ens min avslagna käke skulle hindra mig från att göra dessa expeditioner korta.
Bosse Högberg 1966

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar