torsdag 20 augusti 2009

Banditos Banditos skrek Ingemar Johansson till domaren


Tio sekunder in i andra ronden Bossse Högberg får in en höger Dum Dum åker i golvet!!


9 sep Mallorca

Banditos Banditos skrek Ingemar Johansson i natt det var han inte ensam om när den Spanske ringdomaren bröt matchen mellan Bosse Högberg och Jose Luis ”Dum Dum” Pacheco. Det skulle komma att bli Bosses sista match han gick.

På Spanska tjurfäktnings arenor säljs inga drycker på glas flaska. Den som vill dricka måste dricka ur pappersmugg vilket var tur denna kväll.
Flaskförbudet visade sig vara räddningen för den spanske ringdomaren Peyro att komma levande ur boxningsringen.

Ola Rapace och Jörgen Kruth Körde först Skiv stång sedan uthållighet

Ryck/bockar 5x1, 3x2, 2x2, 1x4
Vändning/golv 3x1, 2x2, 1x4, 2x2
Knäböj/fram 5x1, 3x3, 5x1
Stötdrag 5x5

Jörgen körde
15min jogg 4min x4 puls 156
10 min jogg 2min x4 puls 178
Ner joggning 15min

Ola körde
45min distans puls 148

1 kommentar:

  1. Bo Högberg - en tuff djävel! Det gäller f ö igår också!

    SvaraRadera